Banii n-au miros, dar duhnesc îngrozitor (I)

Organizația Mondială a Sănătății a angajat firma de PR Hill și Knowlton în chestiunea Covid, transmite Daily Caller.

17.07.2020
Organizația Mondială a Sănătății a angajat o firmă de relații publice de notorietate pentru a căuta așa-numiții influenceri în vederea obţinerii încrederii comunităţii în coronavirus.

OMS a plătit 135.000 USD către firma Hill and Knowlton Strategies, conform documentelor depuse în conformitate cu Legea de înregistrare a agenților străini.

OMS a urmărit amplificarea accentului pe fake news pus asupra afirmațiilor guvernului chinez cu privire la coronavirus.

Hill și Knowlton şi-au propus identificarea unor influenceri social media celebri pentru a „amplifica” mesajele OMS despre pandemie.

Conform documentelor depuse la Departamentul de Justiție săptămâna aceasta, OMS a cerut un contract de 135.000 USD la 1 mai cu Hill and Knowlton Strategies pentru a elabora o strategie publică de mesaje.

Prin acest contract au fost alocaţi 30.000 USD pentru „identificarea influencerilor”, 65.000 USD pentru „testarea mesajelor” și 40.000 dolari pentru un „cadru al planului de campanie”.

Hill and Knowlton, care s-a înregistrat în conformitate cu Legea de înregistrare a agenților străini, au propus identificarea a trei niveluri de influenceri: celebrități cu rating în mass-media socială, persoane cu rating mai mai mic, dar mai angajate și „eroi ascunși”, acei utilizatori cu rating mic, dar care „cu toate acestea configurează și ghidează conversațiile. ”

După o fază de identificare a influencerilor și testarea mesajelor, Hill și Knowlton au propus să facă recomandări OMS pentru „a contribui la asigurarea credibilității mesajului științei și sănătății publice din partea OMS, pentru a se asigura că există încredere în sfaturile OMS și că sunt urmate îndrumările privind sănătatea publică. “

OMS a făcut obiectul unor anchete intense, în special în Statele Unite, pentru o serie de evaluări inexacte ale pandemiei coronavirusului.

https://dailycaller.com/2020/07/17/world-health-organization-coronavirus-celebrity-influencers/?fbclid=IwAR3SOb5t0aaNepRoRd3J5NQBoZu99uLQO2oKPI-V17eTvDyd_kjvbhsI1V0

(Va urma)

Adaugă un comentariu

Despre noi

Asociația Anima Fori - Sufletul Cetății s-a născut în anul 2012 din dorința unui mic grup de oameni de condei de a-și pune aptitudinile creatoare în slujba societății și a valorilor umaniste. Dorim să inițiem proiecte cu caracter științific, cultural și social, să sprijinim tineri performeri în evoluția lor și să ne implicăm în construirea unei societăți democratice, o societate bazată pe libertatea de conștiință și de exprimare a tuturor membrilor ei. Prezenta publicație este realizată în colaborare cu Gazeta Românească.

Despre noi

Asociația Anima Fori - Sufletul Cetății s-a născut în anul 2012 din dorința unui mic grup de oameni de condei de a-și pune aptitudinile creatoare în slujba societății și a valorilor umaniste. Dorim să inițiem proiecte cu caracter științific, cultural și social, să sprijinim tineri performeri în evoluția lor și să ne implicăm în construirea unei societăți democratice, o societate bazată pe libertatea de conștiință și de exprimare a tuturor membrilor ei. Prezenta publicație este realizată în colaborare cu Gazeta Românească.